Noniin raapaistaanpa taas vähän pintaa syvemmälle... Nyt miehen ollessa reissussa minulle on varmaan vähän liikaakin aikaa miettiä, ja piirre joka kyllä on jo jonkin aikaa ollut esillä, nousee nyt pintaa oikein kunnolla, eli olen huomannut olevani MUSTASUKKAINEN !!

Aiemmissa parisuhteissa en ole moiselle hömpötykselle suostunut suomaan ajatustakaan, tosin tuolloin oiln varma että minua petetään, tiesin jopa kenen kanssa, mutta silloin toimintamalli/ ajatus oli, " petä minua, niin kostan ja petän takaisin " Joo tiedän, todella aikuismaista....

Nyt kuitenkin minua on alkanut häiritsemään todella paljon eräs miehen naispuoleinen kaveri. Hän on todella " takertunut " mieheen, kommentoi fb:ssä jokaikistä miehen tilapäivitystä, jos kun mies kirjautuu koneelle, on tämä nainen samantien kirjoittamassa yms ja monesti on tullut tälläisiä " olet todella tärkeä ja rakas ihminen " ja " en pärjäisi ilman sinua " Tämän lisäksi kun vielä tiedän tämän ihmisen mm pukeutuvan ja meikkaavan hyvin samantyyppisesti kuin minä silloin aikoinaan, niin soppa alkaakin olla valmis ja minulla savu nousee korvista kun tämä nainen kirjoittaa miehelle.

Eihän siinä hänen pukeutumisessaan/ muuten ulkonäössään sinäänsä mitään pahaa ole, mutta se puoli tässä että minä kun nykyään harvemmin meikkaan, en todellakaan enää käytä samanlaisia vaatteita kuin aikoinaan, yms ja lisäksi mieskin mielummin kirjoittelee koneella tämän naisen kanssa kun istuu minun kanssani sohvalla. Lisäksi mies on myös kertonut että hänen mielestään oli kiva kun esim meikkasin silloin aikoinaan..

No, ratkaisu tähän olisi ehkä se että alkaisin taas pukeutua samaan tyyliin ja meikata. Mutta toisaalta tämä huolettomampi tyyli vaan on niin paljon helpompi kun kuitenkin olen lasten kanssa kotona, enkä juuri muualle poistu kuin ruokakauppaan ja perhetuvalle, sekä tietysti välillä neuvolaan. Kyllähän minä meikkaan jos jonnekin " ihmisten ilmoille  lähden, mutten läheskään niin paljon, aikoinaan kun oli kilo ripsiväriä, paksut näyttävät rajaukset silmissä, ja naamassa centin kerros ihan vaaleaa puuteria. Vaatteista löytyi mm. ketjuja, lyhyttä hametta, avoinaista paitaa, ja korkeaa korkoa. Jos miehen kanssa lähdetään viikonloppuna jonnekin laitan kyllä jotkut kivat vaatteet päälle, ja meikkaan, mutta jotenkin ihan arkena se tuntuu liioitellulta. Ja kyllä se hamittaa jos laittaudun miestä varten, hän tulee töistä väsyneenä, painuu nukkumaan ja illalla vielä lähtee jonnekin, eikä siis missään kohtaa vilkaisekaan muhunpäin.

Minulle on tullut todella voimakas halu lähteä " viihteellekin " . Toisaalta nyt kun olen asiaa miettinyt, on erittäin hyvä ettei tälläistä mahdollisuutta nyt ole, sillä yksin kun lähtisin voisi kiusaus johonkin pieneen flirttiin jonkun miehen kanssa olla suuri. Ikimaailmassa en miestä haluaisi pettää, mutta vaikeaa olisi torjua toisen miehen huomiota kun minkäänlaista intohimoa ei meidän parisuhteesta nykyään löydy.

Kaipaisin todella huomiota miehen suunnasta, läheisyyttä halailua, ja KYLLÄ myös sitä seksiä. Raskaaksi olen tullut viime tammikuussa, ja tämä kerran jälkeen olemme harrastaneet seksiä tasan yhden ainoa kerran. Tämän kerran jälkeen mies vielä jotenkin totesi että nyt voi taas jatkaa selibaattia... 

MUTTA tähän kuvioon kun lisää miehen erittäin raskaan työn, temppuilevan 2-vuotiaan, tissitakiais-vauvan, kotityöt ymsyms niin intohimolle ja seksille ei oikein jää tilaa. TAI jäisihän sille jos sitä tilaa järjestäisi, mutta se nyt vähän vaatisi työtä sekä minulta että mieheltä...