Heipparallaa taas !!
Meillä lapset nukkuu univelkojaan pois, joten äidilläkin on aikaa istua rauhassa kahvikupin kanssa tietokoneella, no, kahvikupin kyllä jo hörppäsin tyhjäksi, mutta sujuupa paremmin kirjoittaminen kun on kaksi kättä vapaana.
Meillä Tirpan diabetes, Juniorin hampaat ( ? ) ja oma ajatusten myllerrys valvottaa. Tirpalle saan nostella insuliiniannostusta lähes jatkuvasti, mikä taas lisää mittailun, ja sitä kautta valvomisen tarvetta. Juniori taas kätisee unissaan, eikä oikein mikään tunnu auttavan, sitten sitä vaan miettii johtuuko kätinät nyt hampaista vai maidon aloittelusta...
Omat ajatukset töistä eivät ota selkiytyäkseen, edelleenkin koen suurta halua vaihtaa työpaikkaa, ja nyt melko aktiivisesti olen jopa kysellyt keikkatöitä, lisäraha ei olisi pahitteeksi, ja pääsisin ainakin toisinaan vähän normaalimpaan työympäristöön.

Meille ostetaan uusi autokin nyt perjantaina. Berari ja farmari, minä tykkään..
Ongelma auton ostossa vain on rahoitus, ja koska minulla ei vieläkään ole voimassa olevia henkkareita, ei tule kuuloonkaan hakea lainaa pankista, eikä myöskään tutuilta lainaaminen onnitu.
Päädyin sitten äärimmäiseen vaihtoehtoon, eli netistä haettavaan lainaan, ja koska lainaa ei saa kuin max 500e iästäni johtuen lainaa hain kahdesta eripaikasta jotta sain tonnin raavittua kasaan.
Nyt laskeskelin että 4kk:n laina-ajalla lyhennyksiin menee n. 400e kuukaudessa, mikä nyt ei mielestäni ole kovin paha. Kuitenkin tämän hetkiset tulomme ovat reilu 4000e/kk
Tietysti minä koen että kun lainat ovat minun nimissäni, on minulla myös suurempi vastuu niiden takaisin maksusta, vaikka auto onkin miehen, mutta saa nyt nähdä miten käy.

Itse en pidä näistä pikavippien tai nettilainojen ottamisesta, muuta uusi auto tarvitaan, ja muutoin emme saa 1800e kasaan kuin osan lainaamalla. Tämähän vain tietää taas muutaman kukkauden vähän tiukemmalla eloa, mutta sille nyt ei voi mitään.

Kotikin pitäisi taas siivota kunnolla ennen huomenna lakavaa 4n päivän työputkea, mutta minä en vaan jaksa.. Ruokaakin pitäisi tehdä valmiiksi, ettei lasten tarvitsisi sydä kaupan einesruokia, mutta tuntuu etten jaksa sitäkään..
En tiedä mikä syysväsymys tässä nyt painaa päälle kun on niin vetämätön olo.

Jaahas, Juniori tuossa vieressä heräilee, joten lopetellaan.