Heipparallaa taas !!
Nyt ihan ensimmäiseksi minulla olisi pyyntö teille lukijat. Kun olen koittanut katsoa mm. tilastotietoja blogini lukijoista, eli että käykö joku vielä lukemassa kirjoituksiani, ilmoittaa vuodatus vain, " hups etsimääsi blogia ei näyttäisi olevan olemassa " tai jotain vastaavaa, ja nyt mietinkin näkyvätkö nämä kirjoitukseni myös muille kuin minulle itselleni. Pyytäisinkin nyt siis että jos joku tätä tekstiä käy lukemassa kirjoittaisit kommentin, vaikka vain " nähty " tai jotain, että tietäisin ovatko nämä uusimmat kirjoitukseni luettavissa.

Noniin nyt asiaan taas..
Nyt on siis päiväkotipaikat lapsille aika suurella todennäköisyydellä järjestetty, vaikkakin kaikki ei nyt mennytkään niinkuin oletin. Mutta hoitopäiviä on nyt lapsille sovittu max 12 per kuukausi, ja sen pitäisi riittää. Vielä on epävarmaa pidänkö Tirppaa sen täydet 12 päivää vaikka en töissä olisikaan kaikkia niitä päiviä, Juniori luultavimmin ainakin on kanssani kotona vapaapäivinä. Jokatapauksessa siis ainakin meitä laskutetaan nyt elokuusta alkaen 12 hoitopäivästä per kuukausi.
Lapset siis näillä näkymin pääsevät samaan ryhmään päiväkodissa, ja kyseessä " sisarusryhmä " mutta eipä täällä muita juuri olekaan, tasan 1 ainoa pienten ryhmä on koko kunnassa.

Kovin ristiriitaisin tuntein olen lapsia hoitoon viemässä, tai enhän minä heitä vie kun mies, mutta kuitenkin.
Ajatuksena minulla on ollut olla vielä useampi uoso kotona, jos mahdollista ihan siihen saakka että lapseni menevät kouluun, mutta tosiaan tämä nyt menee näin, eikä auta itku ja surku, tai hampaiden kiristely ja jalan polkeminen, ulkopuolinen painostus kun on mitä on, ja eihän se lisäraha todellakaan ole pahitteeksi.. Nytkin kun olemme taas taloudellisesti ihan pulassa.

Jaahas nyt Juniori huutaa sängyssään niin kovaa ettei äidillä ajatus kulje, eli täytyy varmaan lopetelle taas tältä kertaa...