Heipähei taas !!!

Tänään olikin taas siivouspäivä, nyt kun olen taas saanut pakotettua elämäämme vähän järjestystä, ja jonkinlaista rakennetta päiviin ja viikkoihin. Osaltaan syynä tähän on myös se, että mies sanoi kun lopulta sain hänet minulle puhumaan tunteistaan, että häntä häiritsee se kun en enää nykyään siivoa täällä kuin ennen. Aluksihan tuo kirpaisi ja suututti, mutta hetken asiaa sulateltuani voin sanoa että kyllä minä miestä ymmärrän, en ole enää muutoinkaan se sama ihminen kuin aikoinaan, ja en minä kyllä itsekään nauttinut täällä asumisesta kun jatkuvasti koti oli ihan siivottomassa kunnossa.
Lisäksi meidän asuntomme on oikeasti niin pieni että ihan perus viikkosiivouksen tekemiseen menee noin tunti, aloittaminen siinä on aina se hankalin homma.. Eli saada se p*rse ylös penkistä ja aloittaa.

Ihmetytti kun Tirpalla oli todella huono aamu ja joka asiassa piti laittaa vastaan, siis IHAN JOKA ASIASSA !!!
Lopulta kun olin saanut siivouksen tehtyä, ja tyttö oli sen tunnin mm huutanut, raivonnut, repinyt hiuksia päästään, paiskonut ovia, uhmannut, maannut lattialla jne jne päätin tarkistaa tytön verensokerin, ja kas kummaa siitähän se syy taas löytyikin. 
Jos vielä tunnin tinttaroinnin, poukkoilun ja raivoamisen jälkeen verensokeri on melkein 13, niin kyllä se on taas aika korkealla käynyt, ja siitähän tietysti saattoi johtua tytön kiukkuisuus.


Itsestä tuntuu pahalta nähdä tyttö noin pahoinvoivana, mutta lääkärit eivät kuitenkaan suostu edes harkitsemaan hoitomuodon muutosta niin että saisimme vaikka aamuun ja iltaan pienen määrän pikainsuliinia, joten näillä mennään.