Heippa vaan taas !!

Minä täällä sekoan sukkiini kun päähän ei mahdu juuri muuta ajatusta kuin toive yhteyden otosta uuden työn tiimoilta. Tiedän että edelleen mahdollisuuteni työn saamiseen ovat häviävän pienet, mutta toiveet on silti korkealla, joskin pikkuhiljaa laskusuunnassa kun maanataina viestiä laitoin ja nyt on jo perjantai. Kuitenkin MOL.in sivuilla ne paikat edelleen on avoimina, eli tuskin toimiin on vielä ketään valittu ainakaan, ja voihan olla ettei paikan johtaja ole vaikka vielä ehtinyt hakemuksia selata läpi, toiveajattelua kyllä varmaan.
Minähän laitoin ihan erikseen toiveen siitä että vastaisivat viestiini vaikken olisikaan henkilö ketä hakevat, ja siihen nyt tukeudun kun toivon yhteydenottoa, tosin, eihän heitä mikään pakota minulle ilmoittamaan etteivät kouluttamatonta, ja siksi täysin epäpätevää ihmistä halua hyvin koulutettyyn työyhteisöönsä.

Tyhmänä ihmisenä olen nyt eilisen ja tämän päivän miettinyt mielessäni miten menisi lasten hoitokuviot jos töihion pääsisin, ja olenkin nyt tullut siihen tulokseen että miehen pitäisi vielä lapset silloin kun minulla on joko aamu tai yövuoro, aamuvuoro-päivinä siksi, että varmaan joutuisin itse tosi aikaisin töihin lähtemään, ja siksi olisi helpompi että mies veisi lapset, ja yövuoro-päivinä taas siitä syystä että minä saisin nukkua, ja voisin sitten hakea lapset iltapäivällä aiemmin kotiin.
Aamuvuoroista en välttmättä ehtisi lapsia edes hakemaan, joten sekin varmaan jäisi miehen vastuulle, kuten myös iltavuoroissa, mutta iltavuoroon mennessä voisin sitten viedä lapset päikkyyn, ja vaikka vasta ulkoiluun..
Tiedän ettei pitäisi miettiä tulevaisuutta tällätavalla eteenpäin, sillä minä olen kyllä sen verran taikauskoinen että koen että mikäli kovasti suunnittelen ruusuista tulevaisuutta, onkin todellisuus jotain ihan muuta..

- mutta taas toisaalta, tänään sain iloisen yllätyksen, tai ainakin sellaisen esiasteen kun kuulin että meillä saattaa vielä kesän aikana olla muutto edessä isompaan rivitalo asuntoon, vajaa 90 neliöiseen päätyhuoneistoon, ja siis tästäkin olen tiennyt, ja muutosta haaveillut, mutta välillä jo hautasin haaveet, sillä olin siinä käsityksessa ettei tämä voikaan toteutua.