Heippa taas !!
- Ja ihan ensimmäiseksi haluan pyytää jo valmiiksi anteeksi mikäli tekstini loppuu jotenkin hölmösti, tai on vaikea selkoista. Mies lähti kaverinsa kanssa oluelle tuossa vajaa tunti sitten, ja koska hänen kaverinsa on kuskina, eivät siis jää sinne kittaamaan, suunnitelmissa oli juoda yhdet ja lähteä pois, eli en siis tiedä koska mies palaa kotiin, ja siihen paikkaan loppuu kirjoitus. Mies ei ole hirveän tarkka yksityisyydestään, hän antaa minun lukea vanhoja päiväkirjojaan, jättää facebookkinsa auki, yms, kun taas minä pidän tiukasti omana tietonani millä sivuilla surffailen netissä, ja kaikki vanhat päiväkirjani, lääkärinlasuntoni yms dokumentit mitä olen säilyttänyt ovat tuolla lipaston laatikossa alimmaisena, ja paniikki iskee heti jos mies menee lähellekin laatikkoa.

Mies siis lähti kaverinsa kanssa kaljalle, ja minun tunteeni ovat hyvin ristiriitaiset.. Toisaalta olen iloinen miehen puolesta että pääsi, ja olin jopa hiemen harmissani kun kuulin että vaan käyvän nopeasti, eivätkä kunnolla vietä aikaa siellä, mutta toisaalta ole surullinen, ja ehkä myös vähän vihainen siitä että mies taas lähti ja minä jäin kotiin.

Vihaan tätä oluen tuoksua mikä täällä leijailee kun mies tietenkin ensin aloitteli kotona, ja haisee ihan kuin olisi jo kaatanut olutta jonnekin, mutta eiköhän se kuitenkin ole vain tuo tyhjä tölkki takanani mikä täällä lemuaa.
- Äh eihän tästä kirjoittamisesta tule nyt yhtään mitään kun jatkuvasti vain kuuntelen koska ovella on joku, joten ehkä on parempi lopettaa... Paremmalla ajalla taas, nyt takaisin sohvalle...